Dag: 4 oktober 2012

Hantera känslospöken och tanketroll

Skriver du dagbok? Bloggar kanske? Eller går du i terapi? Kanske du har goda vänner, en partner eller familj som lyssnar på dig när du behöver prata? Det är bra. För det är bra att sätta ord på det du känner. Jag har en dryg hyllmeter med gamla dagböcker, under perioder i mitt liv har […]

Läs mer